استراتژی هایی برای استفاده از کانال قیمت
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

استراتژی تجارت فارکس چیست؟

یک استراتژی معاملاتی فارکس یک سیستم معامله گر برای بررسی زمان خرید یک جفت ارز و سپس فروش آن جفت ارز است. معامله گران از استراتژی های مختلف معاملاتی ، از جمله تجزیه و تحلیل فنی و اساسی استفاده می کنند. با اطمینان می توانید بازار را تجزیه و تحلیل کرده و تجارت خود را با تکنیک های مدیریت ریسک صوتی از طریق یک استراتژی تجاری خوب انجام دهید.

معیارهایی که معامله گران برای مقایسه مناسب بودن استراتژی های مختلف از آن استفاده می کنند

قبل از تدوین یک استراتژی معاملاتی عملکردی ، عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. معامله گران مختلف از استراتژی های مختلف استفاده می کنند زیرا همه اهداف و منابع منحصر به فردی دارند که نقش اساسی در تدوین یک استراتژی مناسب دارند. بنابراین ، معامله گران از سه معیار اصلی برای مقایسه مناسب بودن استراتژی های مختلف استفاده می کنند:

  1. زمان برای یک منبع مورد نیاز
  2. تعداد فرصت های معاملاتی
  3. فاصله معمولی برای نزدیک شدن

تجزیه و تحلیل استراتژی های مربوط به این 3 معیار ، نسبت ریسک-پاداش آنها را تعیین می کند. برای افزایش درک خود از این استراتژی های معاملاتی ، لطفاً به http://reviewfx. com مراجعه کنید

استراتژی معاملات اقدام قیمت

این استراتژی است که از داده های قیمت های گذشته برای تدوین استراتژی های معاملاتی فنی استفاده می کند. شما می توانید به عنوان یک تکنیک مستقل یا همراه با یک شاخص ، اقدام به قیمت گذاری کنید تا استراتژی را در جایی که از اصول معاملات به ندرت استفاده می شود ، تدوین کنید.

شما می توانید از معاملات اقدام به قیمت در دوره های مختلف استفاده کنید ، و این توانایی معاملات اقدام قیمت برای استفاده از چندین فریم زمانی برای تجزیه و تحلیل توسط معامله گران بسیار دوست است.

چندین روش برای تعیین نقاط ورود و خروج استفاده می شود.

  1. ترمیم فیبوناچی
  2. با استفاده از فتیله شمع
  3. شناسایی روند
  4. نوسان ساز

معاملات اقدام قیمت شامل استراتژی های معاملاتی بیشتر است که در زیر مورد بحث قرار می گیرد.

محدوده استراتژی فارکس

معاملات محدوده استراتژی است که شامل شناسایی نقاط پشتیبانی و مقاومت در سطح کلیدی است و معامله گران از آنها برای قرار دادن معاملات خود استفاده می کنند. دارای نوسانات کم است و از تجزیه و تحلیل فنی به عنوان ابزاری استفاده می کند.

هیچ محدودیتی برای تعیین طول تجارت خاص وجود ندارد زیرا برای هر بازه زمانی کار می کند. مدیریت ریسک در این استراتژی مهم است.

نوسان سازها ابزارهای زمان بندی مشترک مورد استفاده در اینجا هستند. در میان نوسان سازها ، شاخص قدرت نسبی ، شاخص کانال کالا و تصادفی نوسان سازهای محبوب هستند.

استراتژی تجارت فارکس روند

این یک استراتژی ساده است که توسط اکثر معامله گران در سطوح مختلف تجربه استفاده می شود. معاملات روند از حرکت جهت دار بازار برای بازده مثبت بهره برداری می کند.

معاملات روند استراتژی است که در افق زمانی میان مدت و طولانی مدت اتفاق می افتد زیرا روند در حال تغییر است. در اینجا ، تجزیه و تحلیل قاب زمانی چندگانه به همراه معاملات اقدام به قیمت استفاده می شود.

معمولاً یک نوسان ساز نقاط ورود را تعیین می کند و نسبت مرجع ریسک مثبت نقاط خروج را محاسبه می کند. معامله گران می توانند با این فاصله مساوی باشند یا برای حفظ نسبت مثبت پاداش ریسک با استفاده از مسافت های سطح توقف ، مساوی شوند.

استراتژی معاملات موقعیت

این یک استراتژی بلند مدت است که عمدتاً بر عوامل اساسی متمرکز است. با این حال ، شما می توانید از تئوری موج الیوت به عنوان یک روش فنی استفاده کنید. نوسانات کوچکتر یا جزئی در بازار بر استراتژی معاملات موقعیت تأثیر نمی گذارد.

زیرا این یک استراتژی بلند مدت است. بنابراین ، برای حفظ معامله گران بیشتر محفوظ است. درک چگونگی تأثیر عوامل اقتصادی بر بازارها برای پیش بینی ایده های تجارت ضروری است.

سطوح کلیدی ذکر شده در نمودارهای بازه زمانی طولانی تر حاوی اطلاعات مهمی برای معامله گران موقعیت است. تجزیه و تحلیل فنی مورد استفاده برای سایر استراتژی ها نیز برای این استراتژی نیز مفید است.

استراتژی معاملات روز

این یک استراتژی معاملاتی است که در همان روز ابزارهای مالی معامله می شوند و قبل از بسته شدن بازار همه موقعیت ها بسته می شوند. در طول آن روز می تواند معاملات مجرد یا چندگانه انجام شود.

این تجارت است که از زمان افتتاح تا بسته شدن تجارت در همان روز ، مدت زمان کوتاهی طول می کشد.

معامله گران در این تجارت با شکستن قیمت در جهت روند ، ورود خود را انجام می دهند و با استفاده از نسبت ریسک 1: 1 از آن خارج می شوند.

استراتژی تجارت مقیاس

پوسته پوسته شدن یک اصطلاح مشترک است که در فارکس استفاده می شود تا مرتباً روند کسب سود کمی را تعریف کند. شما می توانید با افتتاح و چندین موقعیت پایانی در روز به این هدف برسید. و می توانید این کار را به صورت دستی یا با استفاده از الگوریتمی که در دستورالعمل های از پیش تعیین شده برای ورود یا خروج از یک موقعیت کار می کند ، انجام دهید.

این یک استراتژی معاملاتی کوتاه مدت با حداقل بازده است و در بازه های زمانی کوتاه مدت فعالیت می کند.

اسکالپرها از شاخص ها برای تأیید روند استفاده می کنند و این روند به معامله گران به تصویر بزرگ در بازه های زمانی طولانی تر کمک می کند. معامله گران می توانند از نوسان سازها برای بازه های زمانی کوچکتر برای انجام مقیاس استفاده کنند.

استراتژی تجارت نوسان

معامله گران از یک استراتژی معاملاتی سوداگرانه برای بهره مندی از بازارهای محدوده و گرایش استفاده می کنند. معامله گران می توانند به ترتیب با انتخاب "تاپ ها" و "پایین" به موقعیت های طولانی و کوتاه بپیوندند.

تصور می شود که معاملات نوسان میان مدت است زیرا موقعیت ها در هر جایی بین چند ساعت تا چند روز برگزار می شوند. در اینجا ، روندهای بلند مدت مورد حمایت قرار می گیرند زیرا می توانید در چندین نقطه از این روند سرمایه گذاری کنید.

در اینجا از نوسانگر و شاخص ها برای انتخاب نقاط و زمان ورودی و خروج استفاده می شود. این امر در مورد بازارهای گرایش و محدوده نیز صدق می کند.

استراتژی معاملاتی را انجام دهید

این یک استراتژی است که در آن شما یک ارز را با قیمت پایین وام می گیرید و آن را در دیگری سرمایه گذاری می کنید و عملکرد بالاتری می بخشد. این منجر به حمل مثبت تجارت خواهد شد.

در اینجا ، طول تجارت به نوسانات نرخ بهره بین ارزهای مرتبط بستگی دارد. این نشان می دهد که این یک استراتژی تجاری طولانی مدت متوسط است.

در اینجا دو چیز در نظر گرفته شده است ، ریسک نرخ ارز و ریسک نرخ بهره. بهترین زمان برای افتتاح تجارت در شروع یک روند است ، زیرا نرخ بهره بدون در نظر گرفتن روند تغییر نخواهد کرد.

نتیجه

تجارت فارکس یک بازار بسیار نقدینگی است که طی دو دهه گذشته بسیار محبوب شده است. در این مقاله برخی از استراتژی های برجسته ای که می توانید دنبال کنید برای تبدیل شدن به یک معامله گر معتبر فارکس و کسب یک زندگی سالم است. اگر سؤالی دارید ، لطفاً به ما اطلاع دهید.




:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: